Z MediaSwiat:

Aktualności:

Pełne archiwum

[UPC] • UPC Polska inwestuje w satysfakcję klientów
2012-11-23 13:30:25 • napisany przez: Michal

   Doskonałe parametry usług czy atrakcyjna cena nie stanowią już jedynego wyróżnika oferty. Rosnąca konkurencja na rynku mediów i telekomunikacji mobilizuje firmy do inwestowania w jakość doświadczeń klientów. Dlatego UPC powołało Pion Sprzedaży i Obsługi Klientów, a w jego strukturze utworzono stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami.

 

 

Zmiany w strukturze UPC odzwierciedlają przyjęty kierunek w strategii firmy, jakim jest stałe podnoszenie poziomu satysfakcji klientów. Połączenie w ramach jednego Pionu procesów sprzedażowych i obsługi klienta pozwoli na kompleksowe zarządzanie tymi obszarami i efektywne wdrażanie zmian, które mają zapewnić najwyższą satysfakcję abonentów. Na jego czele stoi Jarosław Pijanowski, dotychczasowy Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży, który w trakcie pracy w UPC rozwijał struktury sprzedaży i marketingu, wspierając strategiczny rozwój firmy.

W ramach Pionu Sprzedaży i Obsługi Klientów utworzono nowe stanowisko Dyrektora ds. Relacji z Klientami, które obejmuje Mirosława Kawala, dotychczasowa Dyrektor ds. Usług Telekomunikacyjnych, związana z UPC od 13 lat, w trakcie których odpowiadała mi.in. za kształtowanie oferty internetowej i telefonicznej. Mirosława Kawala odpowiedzialna będzie za budowanie satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich kontaktu z marką UPC.

UPC wprowadziło system stałego monitorowania satysfakcji klientów na wszystkich etapach ich relacji z firmą: rozpoczynając od wejścia na stronę www, poprzez proces sprzedaży, instalację, otrzymywanie rachunków, obsługę telefoniczną i w biurach obsługi klienta, korespondencję mailową, oraz korzystanie z usług. Wyniki analiz stanowią podstawę do usprawniania procesów biznesowych, tak aby zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta i produktów.  

Wdrażane od początku roku usprawnienia objęły między innymi udoskonalenia systemów obsługi klienta oraz rozwój działów odpowiedzialnych za ten obszar. Spółka sukcesywnie zatrudniania i szkoli nowych pracowników w ogólnopolskim Call Center w Katowicach. Zmiany te umożliwiły skrócenie czasu oczekiwania na telefoniczną obsługę. Krótszy jest również czas obsługi korespondencji i rozpatrywania reklamacji. UPC Polska wprowadziło możliwość regulowania rachunków bez prowizji we wszystkich placówkach Alior Banku. Wdrożone zostały elektroniczne systemy kolejkowe w dawnych salonach obsługi Aster, przebudowano również niektóre biura obsługi klientów i wydłużono godziny ich pracy udostępniając je także w soboty. UPC inwestuje również w rozwój infrastruktury w tym urządzeń abonenckich, aby zwiększać zadowolenie klientów z usług UPC.  

 



 


Jeśli masz jakieś interesujące informację o chello lub pomysł na niusa, to wyślij do mnie maila

Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów zawartych na tych stronach bez zgody autora surowo zabronione.
Hosting: Profesjonalne odzyskiwanie danych

Ostatnia aktualizacja strony: 01.09.2023