Z MediaSwiat:

Aktualności:

Pełne archiwum

[UPC] • Nowy filtr antyspamowy
2004-12-07 13:59:01 • napisany przez: Jacek

   Od kilku dni firma UPC wprowadziła nowy filtr antyspamowy w poczcie przychodzącej na konto chello - BrightMail. Jednocześnie poprzedni system McAfee został usunięty.

Domyślnie filtr ten jest aktywowany dla wszystkich skrzynek pocztowych, a maile zakwalifikowane jako spam trafią do osobnego folderu SPAM. Jeśli folder ten nie istnieje, zostanie utworzony przy pierwszym przyjściu spamu. Sprawdzić jakie maile zostały automatycznie zakwalifikowane jako spam można logując się ze strony www: http://webmail.chello.pl

2 pozostałe opcje, które można zmienić logując się przez stronę www, to:
- dodanie prefiksu do przychodzących maili, czyli do każdego maila zakwalifikowanego jako spam zostanie dodany w temacie "***SPAM***", a maile dalej zostaną w skrzynce odbiorczej.
- całkowite wyłączenie filtru antyspamowego.

Dodatkowo zauważyłem, że działanie strony do sprawdzania poczty przez www uległo znacznemu pogorszeniu, gdyż już kilkanaście razy w ciągu kilku minut pojawił się błąd o wygaśnięciu sesji: "Session invalid." (w takim przypadku można zaryzykować wciśnięcie crtl+r, co spowoduje odświeżenie strony. Jeśli nie pomoże, to trzeba się ponownie zalogować).
Do tej pory problem (podobny komunikat) pojawiał się na stronie rejestracji modemu w infrastrukturze i jak widać coraz bardziej się rozpowszechnia.

Ostatnia aktualizacja: 2004-12-07 14:12:47
 


Jeśli masz jakieś interesujące informację o chello lub pomysł na niusa, to wyślij do mnie maila

Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów zawartych na tych stronach bez zgody autora surowo zabronione.
Hosting: Profesjonalne odzyskiwanie danych

Ostatnia aktualizacja strony: 01.09.2023