Z MediaSwiat:

Aktualności:

Pełne archiwum

[P4] • Ruszyły testy sieci P4
2007-01-19 19:40:19 • napisany przez: Anna

   10 stycznia br. w Warszawie odbyło się pierwsze spotkanie z uczestnikami pilotażowego programu Nadchodzi4. P4, nowy operator telefonii komórkowej w Polsce, który w sierpniu 2005r. uzyskał koncesję na świadczenie usług, uruchomił innowacyjny program, który pozwoli 20 000 użytkownikom przetestować usługi oferowane przez operatora jeszcze przed komercyjnym startem firmy na rynku.

1 grudnia 2006 r. firma P4 rozpoczęła rekrutację do największego tego typu programu pilotażowego pod nazwą Nadchodzi4.com, skierowanego do mieszkańców Trójmiasta oraz Warszawy.
Program zainicjowała kampania teaserowa przygotowana przy współpracy agencji: BRAIN i FF Creation (kreacja i wykonanie), MediaCom (zakup mediów) oraz GOH (logistyka). Oprócz reklam prasowych, outdoorowych i radiowych zdecydowaliśmy się na niekonwencjonalne i oryginalne formy aktywności reklamowej, np. wydarzenia ambientowe oraz marketing bezpośredni - e-mailing, ulotki i naklejki w klubach, pubach i kawiarniach. Duże zainteresowanie wywołał marketing wirusowy, w postaci krótkich filmów reklamowych zamieszczonych w serwisie YouTube. Do dnia 10 stycznia, kiedy odbyło się pierwsze spotkanie z kandydatami w stolicy, na stronę www.nadchodzi4.com weszło 915 000 zainteresowanych, 190 000 z nich wypełniło ankietę. 24 000 osób przeszło pomyślnie pierwszy etap rekrutacji i oczekuje na drugi etap weryfikacji - telefon od konsultanta z Call Center.

Dla wszystkich osób, które wypełniły ankietę, a nie zakwalifikowały się do udziału w programie P4 przygotowało dodatkową ofertę, która będzie dostępna po wejściu firmy na rynek:
- Możliwość wybrania i zarezerwowania złotego numeru,
- 50 minut miesięcznie na rozmowy, przez pierwsze 3 miesiące,
- Unikalny kontent

Firma P4, dzięki partnerstwu z portalem Onet.pl, w ramach swojego unikalnego programu pilotażowego zaoferowała między innymi ekskluzywny kontent dla wszystkich uczestników programu - są to serwisy internetowe dostępne na wyłączność za pośrednictwem telefonu komórkowego, w tym: OnetBlog, OnetSport, OnetFoto, OnetWideo.

Po raz pierwszy w Polsce użytkownicy telefonów komórkowych będą mieli szansę wypróbowania unikalnych mobilnych serwisów - podkreśla Jacek Hensler, Chief Marketing Officer firmy P4 Sp. z o.o.

Przez cały czas trwania programu pilotażowego Nadchodzi4 firma P4 będzie zbierać informacje zwrotne od uczestników programu. Uczestnicy programu są bowiem zobowiązani do wykonywania testów polegających m.in. na:
- nawiązywaniu połączeń głosowych (min. 3 dziennie)
- nagrywaniu wiadomości w poczcie głosowej (3 tygodniowo)
- odsłuchiwaniu wiadomości z poczty głosowej (3 tygodniowo)
- wysyłaniu SMS-ów (3 dziennie) i MMS-ów (1 dziennie)
- wysyłaniu e-wizytówek, ZMS-ów (minimum 1 raz)
- edycji profilu wraz z dodaniem zdjęcia w serwisie P4
- robieniu zdjęć aparatem w telefonie i wysyłaniu ich do serwisu P4
- udziału w konkursach
- pobieraniu treści multimedialnych z serwisu (tapety, gry, dźwięki)
- przeglądania blogów i wpisywania własnych wiadomości w blogu, wysyłaniu zdjęć do bloga (minimum 4 razy)
- odczytywania serwisów Onet poprzez telefon komórkowy
Każdy uczestnik programu otrzymuje miesięczny limit 150zł na rozmowy i pobieranie treści multimedialnych. Komunikacja wewnątrz sieci P4 jest darmowa.

Uczestnicy programu, którzy zakwalifikowali się do testów, zostają zaproszeni przez P4 na prezentację usług wraz z podpisaniem umowy o testowanie usług.
Sama prezentacja prowadzona jest przez młode osoby, które omawiają podstawowe zalety programu oraz wyświetlają co bardziej luzackie spoty. Oglądając je odnosi się wrażenie, że target P4 to młodzież, studenci oraz świeżo upieczeni posiadacze pierwszej pracy - wszystko na prezentacji jest cool i imprezowe. Prowadzący, zamiast skupiać się na nowinkach technicznych, wolą pokazywać zajefajne tapety z biustami i ZMS-y z bara-bara. O, yeah.
Po zakończeniu prezentacji uczestnik podpisuje umowę z operatorem i otrzymuje nowy telefon trzeciej generacji, umożliwiający korzystanie z wszelkich dobrodziejstw 3G, z wideorozmowami włącznie.

Testy mają potrwać nie później, niż do końca kwietnia br.
Do tego czasu redakcja MediaSwiat.info postara się na bieżąco informować o stanie sieci i rezultacie przeprowadzanych przez nią testów.

 


Jeśli masz jakieś interesujące informację o chello lub pomysł na niusa, to wyślij do mnie maila

Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów zawartych na tych stronach bez zgody autora surowo zabronione.
Hosting: Profesjonalne odzyskiwanie danych

Ostatnia aktualizacja strony: 01.09.2023