W tym dziale znajdują się często zadawane pytania przez użytkowników chello(internet w UPC) oraz informacje, które mogą się przydać również osobom chcącym założyć super szybki internet oferowany przez UPC. Częsć informacji może być nieaktualna lub dotyczyć starycz użytkowników.

Pytania:
  1. Co to jest alias pocztowy?
  2. Gdzie mogę założyć alias pocztowy?
  3. Gdzie mogę zmienić swoje hasło?
  4. Jaki jest mój login/hasło?
  5. Czy chello (UPC) blokuje porty?
  6. Czy chello (UPC) blokuje programy p2p?
  7. Czy mogę zamieścić swoją stronę www?
  8. Ile jeszcze danych mogę wgrać na WWW?
  9. Jak mogę wgrać swoją stronę www?
  10. Jak skonfigurować pocztę?
  11. Czy w chello jest limit pobieranych danych?
  12. Ile już pobrałem danych?
  13. Kiedy jest zerowany licznik pobranych danych?
  14. Zostałem przycięty mimo iż nie przekroczyłem limitu?!
  15. Co będzie jeśli przekroczę limit pobranych danych?
  16. Gdzie zgłosić awarię?
  17. Limit dotyczy ściągania czy wysyłania i ściągania razem?
  18. Czy jest jakiś hub p2p?
  19. Czy internet UPC jest u mnie dostępny?
  20. Gdzie znajdę jakie kanały telewizyjne i radiowe są w UPC?
  21. Jak ominąć limit pobranych danych?
  22. Nie mogę połączyć się ze stroną licznika!
  23. Nie mogę połączyć się ze stroną instalacji!
  24. Jak skontaktować się z UPC?

Odpowiedzi:
  1. Gdzie zgłosić awarię?
    Skoro jesteś w stanie to przeczytać, to nie jest jeszcze aż tak źle ;)
    A na poważnie, to są 3 sposoby zgłaszania awarii:
    1. telefonicznie (kontakt), ale niestety musisz się uzbroić w anielską cierpliwość żeby przejść przez menu oraz aby doczekać się na połączenie (na ogół jest to kilka minut).
    Ale musisz również pamiętać, iż jest to jedyny sensowny (niestety) sposób zgłoszenia problemu. Połączenie jest płatne wg cennika operatora.
    2. mailem (o ile w ogóle działa Ci internet) na adres: serwis@upc.com.pl.
    Jednak drogą elektroniczną odpowiedź dostaniesz prawdopodobnie po kilku dniach (taki jest zazwyczaj średni czas odpowiedzi na maile).
    3. faksem - na numer: (32) 49 49 488.
    W obu przypadkach musisz odszukać swój numer klienta (taki numerek 7-cyfrowy), gdyż będziesz go musiał podać.

    Również polecam przed interwencją w UPC, zajrzeć na stronę komunikatów technicznych: http://komunikatyihd.upc.pl/wynik.php (UWAGA: aby rozwinąć listę komunikatów trzeba kliknąć na nazwie miasta!)

    Jeśli żadna z powyższych opcji nie odpowiada Ci, sprawdź inne możliwości kontaktu z UPC.
    Ostatnia aktualizacja: 2010-05-10 18:16:50


Jeśli masz pomysł na jakiś nowy artykuł, wyślij do nas maila lub odwiedź nas na IRCu i zapytaj.

Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów zawartych na tych stronach bez zgody autora surowo zabronione.
Hosting: Profesjonalne odzyskiwanie danych

Ostatnia aktualizacja strony: 26.07.2017